Zákaznická podpora:778 510 530obchod@zoofix.cz

Jak nakupovat

Minimalistický průvodce pro ty, kteří chtějí objednávku dokončit co nejdříve.

 

1) Do vyhledávacího pole napište název produktu, který hledáte a stiskněte klávesu ENTER nebo klikněte myší na obrázek lupy ve vyhledávacím poli.

vyhledani_produktu - kopie_1

 

2) Pokud na vyhledaný produkt najedete kurzorem myši, zobrazí se Vám tlačítko DO KOŠÍKU, u kterého můžete rovnou zvolit požadovaný počet kusů. Po kliknutí na tlačítko DO KOŠÍKU bude produkt přidán do košíku.

rozsireny_nahled_vyhledani - kopie_1

 

3) Zobrazí se Vám následující oznámení, z kterého se můžete buďto vrátit zpět do obchodu a vybírat další zboží nebo můžete po kliknutí na NÁKUPNÍ KOŠÍK přejít rovnou k vyplňování údajů potřebných k dokončení objednávky.

pridano_do_kosiku - kopie_1

 

4) Pokud se Vám žádné oznámení na obrazovce neukáže, naleznete košík vpravo nahoře na obrazovce. Při najetí kurzorem myši se zobrazí možnost POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE. Při kliknutí na tohle tlačítko přejdete opět k vyplňování údajů potřebných k dokončení objednávky.

umisteni_kosiku_na_webu - kopie_1

 

5) Krok 1 v tzv. nákupním trychtýři je nazván Nákupní košík. Zde naleznete souhrn objednávky s cenou zboží a možností přidat slevový kupón. Po kliknutí na POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE se dostanete do kroku 2.

krok_1 - kopie_1

 

6) Krok 2 se týká zvolení způsobu dopravy a platby. Nejčastější možnosti jsou již přednastaveny, jde o kurýrní službu IN TIME (doručuje až domů na zvolenou adresu) a Platbu na dobírku (platíte až při fyzickém předání zboží). Vpravo je pak souhrn objednávky včetně ceny zboží a způsobu dopravy a platby. Dále je třeba kliknout na tlačítko POKRAČOVAT, které Vám umožní vyplnit další údaje potřebné k objednávce.

krok_2 - kopie_1

 

7) Krok 3 jsou Informace o Vás. Zde je třeba vyplnit telefonní číslo, které bude pro doručení zboží potřebovat dopravce nebo my, pokud nastane nějaká neočekávaná situace. Email je třeba vyplnit také, budete díky tomu mít informace o stavu objednávky, sledování (trackování) zásilky, atd. Pokud o takové informace nestojíte nebo email nemáte, zadejte do tohoto pole naši adresu, tedy OBCHOD@ZOOFIX.CZ

Dále je nutné vyplnit fakturační adresu, která je současně adresou doručení.
Potom už stačí kliknout pouze na ODESLAT OBJEDNÁVKU a je to za Vámi. Do emailu Vám doputuje potvrzení o provedené objednávce a vy už se můžete těšit na doručení zboží:)

krok_3 - kopie_1

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení