Zákaznická podpora:778 510 530obchod@zoofix.cz

Jak nakupovat

Minimalistický průvodce pro ty, kteří chtějí objednávku dokončit co nejdříve.

 

1) Do vyhledávacího pole napište název produktu, který hledáte a stiskněte klávesu ENTER nebo klikněte myší na obrázek lupy ve vyhledávacím poli.

vyhledani_produktu - kopie_1

 

2) Pokud na vyhledaný produkt najedete kurzorem myši, zobrazí se Vám tlačítko DO KOŠÍKU, u kterého můžete rovnou zvolit požadovaný počet kusů. Po kliknutí na tlačítko DO KOŠÍKU bude produkt přidán do košíku.

rozsireny_nahled_vyhledani - kopie_1

 

3) Zobrazí se Vám následující oznámení, z kterého se můžete buďto vrátit zpět do obchodu a vybírat další zboží nebo můžete po kliknutí na NÁKUPNÍ KOŠÍK přejít rovnou k vyplňování údajů potřebných k dokončení objednávky.

pridano_do_kosiku - kopie_1

 

4) Pokud se Vám žádné oznámení na obrazovce neukáže, naleznete košík vpravo nahoře na obrazovce. Při najetí kurzorem myši se zobrazí možnost POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE. Při kliknutí na tohle tlačítko přejdete opět k vyplňování údajů potřebných k dokončení objednávky.

umisteni_kosiku_na_webu - kopie_1

 

5) Krok 1 v tzv. nákupním trychtýři je nazván Nákupní košík. Zde naleznete souhrn objednávky s cenou zboží a možností přidat slevový kupón. Po kliknutí na POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE se dostanete do kroku 2.

krok_1 - kopie_1

 

6) Krok 2 se týká zvolení způsobu dopravy a platby. Nejčastější možnosti jsou již přednastaveny, jde o kurýrní službu IN TIME (doručuje až domů na zvolenou adresu) a Platbu na dobírku (platíte až při fyzickém předání zboží). Vpravo je pak souhrn objednávky včetně ceny zboží a způsobu dopravy a platby. Dále je třeba kliknout na tlačítko POKRAČOVAT, které Vám umožní vyplnit další údaje potřebné k objednávce.

krok_2 - kopie_1

 

7) Krok 3 jsou Informace o Vás. Zde je třeba vyplnit telefonní číslo, které bude pro doručení zboží potřebovat dopravce nebo my, pokud nastane nějaká neočekávaná situace. Email je třeba vyplnit také, budete díky tomu mít informace o stavu objednávky, sledování (trackování) zásilky, atd. Pokud o takové informace nestojíte nebo email nemáte, zadejte do tohoto pole naši adresu, tedy OBCHOD@ZOOFIX.CZ

Dále je nutné vyplnit fakturační adresu, která je současně adresou doručení.
Potom už stačí kliknout pouze na ODESLAT OBJEDNÁVKU a je to za Vámi. Do emailu Vám doputuje potvrzení o provedené objednávce a vy už se můžete těšit na doručení zboží:)

krok_3 - kopie_1